poniedziałek, 14 maja 2012

WYROZNIAM 10 BLOGOW

Za pomyslowosc
oraz
kreatywnosc



                                         1. Isskaa- Papierowy swiat Isski
                                         2.ciachaa- ciachaa
                                         3. Ewcia- Moje kolczyki
                                         4.Bodzinka- Decoupage bizuteria recznie robiona
                                         5. lenkat - zeby zycie mialo smaczek
                                         6. Dotka- Rekodziela Dotki
                                         7.Laryssa- Laryssa- suknie minionego wieku
                                         8.Aga- Skrawki wolnego czasu
                                         9.Emka- U Emki
                                        10. efkaraj- Ogrod, druty i dzydelko
                                                                         GRATULUJE 




6 komentarzy:

  1. Witaj deco-Latifa.
    Znalazłaś mnie, zaprosiłaś więc przyszłam. I oniemiałam widząc co spod Twoich rąk zaczarowanych wychodzi. Spod zaczarowanych rąk mogą wyjść tylko czarowne-czarujące dzieła.
    Będę zaglądać, powiem szczerze, z igiełką zazdrości ( pozytywnej zazdrości) w sercu.
    Pozdrawaim efkaraj.
    Dziękuję za wyróżnienie mojego zaczynającego się bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. deco-Latifia, rzeczy robisz cudne i wielkie dzieki za wyróznienie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie:D

    OdpowiedzUsuń