środa, 24 października 2012

POWIEW DALEKIEGO WSCHODU- herbaciarka


Powstala pod wplywem chwili,
w pewnien w deszczowy wieczor.
Herbaciarka ktora posiada kilka przegrodek, 
zmiesci sie w niej duzo
owocowej herbaty za ktora przepada moja rodzina.
Gora ozdobiona papierem , kupionym kiedys na allegro-
przelezal w pracowni chyba rok, nie mialam pomyslu co z nim zrobic.
I nagle wpadl mi w reke w czasie przegladania
co mam a czego mi brakuje ;-)
Dol i srodek bejcowany.
Przegrodki delikatnie bielone,
calosc wykonczona lakierem i patyna.





5 komentarzy:

  1. Pudełeczko wyszło Ci ładnie , może być herbaciarką...pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Isskaa, Ulencja dziękuje :-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. O! I tutaj jest piękne jesienne pudełko ;) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń