niedziela, 13 stycznia 2013

RYCINY NA CHUSTECZNIKU


Ostatnio naszlo mnie 
na zrobienie chustecznika w kolorystyce bialo-czarnej.
Na allegro kupilam swietny papier z rycinami,
od samego poczatku wiedzialam
jak go wykorzystam.

Dostepny w moim sklepie ;-)




sobota, 12 stycznia 2013

SWIATECZNA WYMIANKA

WITAJCIE
Ale mialam przygode, nie moglam sie zalogowac.
Przez prawie godz odzyskiwalam haslo,
wedlug Google nie bylam wlascicielem tego konta,
ale wszystko szczesliwie sie skonczylo ;-)

Jakis czas temu z Iza ( Isskaa )
umowilysmy sie na mala wymianke.
Ja jej wyslalam herbaciarke 
a ona mi bialy koszyczek do kuchni
z ciekawymi motywami.
Za koszyczek bardzo dziekuje
jest bardzo ladny.
Juz wiem co w nim schowam
swoje ,. przydasie ,,
 


czwartek, 3 stycznia 2013

WENECKI SZYK



Ten motyw chodzil mi po glowie
od dluzszego czasu.
Nie mialam tylko pomyslu 
w jakim kolorze pomalowac spod pudelka.
Wiec postanowilam lekko pobielic pasta wybielajaca.
Z efektu nawet jestem zadowolona.
Motyw to prawdziwa uczta dla oka
milosnikow tego uroczego miasta Wenecja.
Pudeleczko o wymiarach 9 x 23 x 9cm
Wielokrotnie lakierowane na wysoki polysk.
Posiada 3 przegrody moze sluzyc do przechowywania herbaty
lub innych smakolykow.

Pudelko czeka na nowego wlasciciela
mozna je kupic





DZIEKUJE ZA ODWIEDZINKI