piątek, 6 grudnia 2013

BARWY JESIENI


WITAJCIE

Tak sobie chodze po Waszych blogach i widze

sporo prac z motywem swiatecznym.

Szkoda ze u mnie zamowienia sa na prace,

ktore maja sluzyc caly rok.

Wiec, pare dni temu skonczylam jesienny komplecik.

Uzylam dobrze wszystkim znany jesienny motyw, pudelka

pomalowalam na ciemny braz- oczywiscie bejca.

Do chustecznika dodalam cienka czarna tasiemke- czegos mi brakowalo ;-)

Odrobina brazowej patyny, kilkanascie warstw lakieru ;-)

W poniedzialek powedruje do nowej wlascicielki.







DZIEKUJE ZA ODWIEDZINKI
deco-Latifa





2 komentarze:

  1. Cześć deco- Latifa:). Tak się zastanawiam jak masz na imię? Dawno mnie nie było więc nadrabiam zaległości. Nic się nie martw nie Ty jedna bez ozdbób świątecznych pozostałaś, ja również:). Chyba zrobię jakieś oszustwo i wrzucę coś przed świętami z zeszłego roku:), wtedy jeszcze bloga nie miałam:). Przejrzałam zaległe posty i masz tak piękny decoupage! Wszystkie prace bardzo mi się podobają. Masz taki fajny, własny styl, bardzo elegancki i estetyczny, piękne prace na prawdę! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko dziękuje za miły komentarz, napisałam do Ciebie maila :-)
    Doszedł .?....

    OdpowiedzUsuń